Sider

30. januar 2010

Gårsdagens bilde - 29. januar

Velkommen til et nytt innlegg i mitt lille bloggprosjekt. Det går ut på å ta bilder, og legge ut ett bilde hver dag. Slik kan dere få se litt av den lille, rare engelske universitetsbyen jeg bor i og hvordan livet fortoner seg her... og jeg kan få noe å gjøre som ikke handler om døde filosofer og deres syn på sjelen og menneskets natur...



Dette er et bilde fra en joggetur jeg hadde i går - med fin ettermiddagssol. Sola hadde forsvunnet fra gatene, men lå fortsatt på katedralen - er det rart de kaller det Englands Sion? I forgrunnen er St. Margaret's, kirka jeg som oftest går i på søndager.

Jeg kan ikke så mye om å ta bilder, særlig ikke det tekniske. I tillegg er jeg ofte for lat til å ta med speilrefleksen og ender opp med et lite kompaktkamera i stedet, som er forbausende dårlig. Jeg husker det første digitalkameraet mitt som jeg kjøpte i 2002 som jeg syns jeg fikk gode bilder med. Til tross for at oppløsninga bare var 2 megapiksler...

Ingen kommentarer: