Sider

23. januar 2010

Tilværelsen

Jeg har ikke så mye å skrive om, men tenkte jeg kunne dokumentere tilværelsen med noen bilder i stedet. Jeg så noen på nettet som la ut ett bilde hver dag i 365 dager. Det gidder jeg ikke. Men det var jo litt inspirerende.

Tirsdag 18. januar
Etter noen dager med lufting og eddik lukter det fortsatt røyk inne i huset etter at noen var på besøk og røyket i juleferien. Og i tillegg ser gårdsplassen ut som lungene til røykeren som bor her.


Onsdag 19. januar
Sittet mye inne på rommet og skrevet på essay disse dagene. Godt å se at det finnes andre mennesker på andre sida av bakgården.


Torsdag 20. januar
Min aller første gassregning... Skal vel deles på tre, men likevel... what???


Fredag 21.
En kinderfigur som stod på pulten hadde det mer gøy en meg.


Lørdag 22.
Satt ved kjøkkenbordet om morgenen og så urørt-finalen fra i går. Veldig artig at Pink Robots vant! Fint å følge litt med på hva som skjer i Norge. Veldig gøy å ha spilt i band med Christoffer da vi var sånn 14.



Dette ble jo ikke det mest fargerike innlegget, men det kommer vel. Mandag skal jeg levere essayene, og da får jeg kanskje litt mer tid, men, vel, egentlig ikke.

Ingen kommentarer: